ColdCallerLoopy

Profile posts Postings Media Albums About

  • I'm so glad I was in vc and was like "yeah lemme just playthrough 1.18 to see how things how changed", I caught several major bugs, lol, oops
    Mister.Hex
    Mister.Hex
    Fun~.

    Jokes aside, happens to me more often when I show a mod to someone.
    Hey Admins, is there a changelog for the Forums we can see so we can know what's changed?
    Cibryll
    Cibryll
    Was wondering that, myself…

    Unless the admins don't want to draw attention to some things?

    Edit: okay, I've never seen a timestamp say "In 5 minutes". O_o
    andwhyisit
    andwhyisit
    ColdCallerLoopy
    ColdCallerLoopy
    oh cool, thanks!
    So I heard Lazhar Mendef is making a Cave Story 2
    unknown.png
    Serri
    Serri
    I'll be making Cave Story 3
    ColdCallerLoopy
    ColdCallerLoopy
    You're a little late Serri, perhaps you should focus on CS4
    Serri
    ACSS update 1.16 is finally released, I'm really proud of the development from the past 10 months between this update and 1.15 (Though really most of this update was done in 3 months lol).
    What's the meaning behind your username?
    ColdCallerLoopy
    ColdCallerLoopy
    Well the names by themselves, Coldcaller and Loopy, originate from my two toon-names on toontown. For the longest time, I had my toon's name: coldcaller, afterward when the officials were like "yea you can't have your name be a cog, you gotta change it mate". So I did. But when on the changing name screen, I accidentally accepted a random name by pure accident, and so it was Loopy. I've learned to love the name with time, and now, many of my accounts either are coldcaller, loopy, or, as y'all know me as, Coldcallerloopy.
    Terabyte
    Terabyte
    Interesting.

    To be honest, I dont use the same name myself for any social media. Im binary on this site, & [removed] on another, & so on.
    ColdCallerLoopy
    ColdCallerLoopy
    Ahh, well we all have our own fancies.
    your picture thing is different i think!!!
    ColdCallerLoopy
    ColdCallerLoopy
    Yeah, it's from a picture of all of my friends in my friend-circle my friend drew up. (Lot of friends written in this sentence lol)
    Walrus_Guy
    Walrus_Guy
    i skipped over the word from at first and i got confused
    But that's pretty cool
    I actually think the 3ds is rom worthy. But I haven't tried it.
    ColdCallerLoopy
    ColdCallerLoopy
    I am not only amazed somebody remembered a post I made several months ago, but that I know exactly what you're talking about.
    metallicLurker
    metallicLurker
    Technically speaking, no console is ROM worthy, because those are kind of illegal (unless you extracted the ROMs yourself). That aside, I don't think 3DS is ROM worthy, yet. Maybe wait for 2 years, or something.
    KingDinner
    KingDinner
    Meh. What do I know? I still play N64 to this day.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top